niedziela, 24 lutego 2013

Recenzja z Galerii Szuki Współczesnej Zachęta


Recenzja

        W zeszłym tygodniu wybraliśmy się ( I i II g) do Galerii Sztuki Współczesnej Zachęta. Obejrzeliśmy niesamowitą wystawę Juliana Antoniszczaka – współzałożyciela legendarnego Studia Filmów Animowanych w Krakowie. Zafascynowały mnie wynalazki tego wspaniałego choć w pozytywny sposób zwariowanego artysty. Moją uwagę przykuły rysunki na taśmie filmowej (które kolorowała jego żona) oraz przenośne urządzenie służące do produkcji animacji. Obejrzeliśmy również fragmenty filmów Antoniusza. Według mnie były mroczne i trochę dziwne. Później mieliśmy warsztaty, na których projektowaliśmy własne amulety. Pobyt w tym miejscu bardzo mi się podobał i zachęcił mnie do realizowanie  własnych marzeń nawet jeśli inni ich nie rozumieją. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz